У Маріуполі презентували нову айдентику Приазов'я. Наше місто стало першим з п'яти, де провели регіональну презентацію туристичного бренду.
Повідомляє сайт Маріуполь - туристичне місто.
Під час створення айдентики проводились консультації з 23 експертами з Маріуполя. Розробкою займалась команда та фахівці Zruchno Travel спільно з Bulanov büro на замовлення проєкту USAID “Економічна Підтримка Сходу України”.
"Новий логотип нагадує паперовий літачок, який трансформується у пляжну парасольку. Ці образи відображають асоціацій та цінності, які вкладено у бренд – колоритність, безпеку, мир, сучасність, українськість, відкритість, дружелюбність, гостинність. Ціннісну пропозицію також виражає слоган-меседж із хештегом #колоритне", - вказано на сайті.
Цей логотип можуть використовувати у Донецькій, Запорізькій та Херсонській областяхдля брендування сувенірів, туристичних офісів, вказівників, поліграфії тощо.
Читайте також: Україна - перша в світі за кількістю нових випадків коронавірусу
Цей сайт використовує cookies, як власні, так і від третіх осіб. Використовуючи цей сайт, ви даєте згоду на використання cookies
Я згоден (на)