"Японенко Володимир - командир, 11600 годин нальоту, майже весь наліт на 737, 5500 тисяч - командирського. Наумкін Олексій - інструктор на літаку, який знаходився в якості посиленого екіпажу, - 12000 годин нальоту, 6600 в якості КВС на 737. Другий пілот - Хоменко Сергій - 7700 годин нальоту на літаку 737. З огляду на складнощі самого рейсу, тривалості, на літаку був посилений екіпаж", - розповів віце-президент МАУ з льотної роботи Ігор Сосновський.
"Знаючи, що Тегеран не є простим аеропортом, наші підготовки льотного складу на 737 проводяться виключно в аеропорту Тегерана, як не дивно. Тому в процесі перевіряється майстерність льотчиків для того, щоб оцінити їх дії в аварійній ситуації. Маючи дані, що сьогодні літак набрав 2400 метрів у висоту, помилка екіпажу - мінімальна, ми її не припускаємо", - додав він.
"На літаку було шість бортпровідників, прекрасних дівчат і хлопчиків. Земля їм пухом хай буде", - сказав Сосновський.
За словами глави компанії МАУ Євгенія Дихне, більшість пасажирів були транзитними. "На борту було мало українців за рахунок того, що багато пасажирів планували летіти [транзитом] з аеропорту Бориспіль, так як цей рейс Коннект майже з усіма європейськими рейсами", - пояснив Дихне.
Технічний директор МАУ Олександр Шафієв уточнив, що літак був справний. "Літак 2016 року випуску, отриманий безпосередньо з заводу Боїнга, до цього не експлуатувався ніде. Зауважень щодо матчастини не було, перевірку проходив останню 6 січня. Зауважень ніяких не було. Літак був справний. Від екіпажу ні по прильоту в Тегеран, ні перед вильотом ніяких зауважень не було", - сказав він.
Після катастрофи ряд великих авіакомпаній відмовилися від польотів у небі над Іраном.
Так, авіакомпанія Malaysia Airlines оголосила про зміну маршрутів польотів у повітряному просторі Ірану.
"У зв'язку з останніми подіями, в які втягнутий Іран, компанія відмовляється від польотів у повітряному просторі цієї держави", - йдеться в повідомленні.
Також відзначено, що тепер польоти в Європу і низку міст не здійснюються і над територією Іраку.
З аналогічною заявою виступила і авіакомпанія Singapore Airlines.
Варто відзначити, що Росавіація також рекомендувала авіакомпаніям не літати над Іраном, Іраком, Перською і Оманскою затоками. Призупинила перельоти і французька Air France над територіями Ірану і Іраку.
Інформує : korrespondent.net