Василь Клат, директор Департаменту транспорту та зв'язку: "Світлофори це вже сучасного покоління, світлодіодні, слідом за ними будуть встановлюватися ще й контролери. В першу чергу це відмінна видимість, це відсутність ламп розжарювання, це економія електроенергії, це мінімум обслуговування. Коли необхідно міняти лампочки в залежності від температури, погоди, дощу снігу, які дуже швидко перегорали ".
В Маріуполі близько ста перехресть зі світлофорами. Наразі майже всі вони старого зразку. Ці сигнальні ліхтарі неабияк зіпсувалися за 40 років та можуть в будь-який момент вийти з ладу. Торік працівники "Маріупольавтодору" замінили світлофори на трьох перехрестях. З початку 2020 продовжили роботу.
Сергій Ревва, електромеханік : "В перший день зробили по проспекту Миру, замінили старі світлофори на нові. Вчора ми замінили по Казанцева, сьогодні завершуємо пішохідні світлофори, і трохи облагородимо знаки ".
Світлана Георгієва, начальниця ділянки з обслуговування світлофорних об'єктів КП "Маріупольавтодор": "Світлофори ми отримали в кінці грудня, пройшов тендер, ми могли закупити світлофорне обладнання на 5 перехресть. Це Світу-Казанцева, Миру-Нахімова, Миру-Леваневського, Миру-Зелінського, і далі Світу-Купріна. Світлофори виготовила австрійська фірма, на сьогодні це найкращі світлофори у світі, фірма "Сварко" їх поставляє ".
Вартість заміни світлофорів на одному перехресті - 250 тисяч гривень.
Василь Клат, директор Департаменту транспорту та зв'язку: "За ті 1.5 млн, які ми купили обладнання, це близько 4-5 світлофорних об'єктів. І в цьому році планується виділити нам ще 8 млн, це ще близько 25-30 світлофорних об'єктів. В цілому це програма 2-3 роки та ми повністю оновимо всі світлофори в місті ".
Маріупольці: "Це прекрасно буде, добре видно буде. Я вже звернув увагу, нормально все. Сонце коли їдеш в очі, не видно нічого, а зараз видно добре. Зараз більше стали і красивіше все ж. Яскраво, добре світять тепер, уже колір такий бірюзовий, добре світять. "
Тим часом у Фейсбук оновлене обладнання критикують.
За думкою ж Василя Клата - регулювальники із відліком секунд не сприяють безпеці ефективніше за звичайні. А в поліції закликають дотримувалися правил дорожнього руху, незалежно від виду світлофору.
Ольга Артюхова, речниця Управління патрульної поліції в Донецькій області: "Якщо взяти до уваги ДСТУ за яким працює наша держава. то не прописано саме встановлення світлофорних об'єктів з секундоміром, то ж жодних порушень, сьогодні на перехресті встановили саме такий світлофор немає. Не світлофорний об'єкт є причиною ДТП, а водій, який не дотримується правил дорожнього руху".
Інформацію про те, що світлофори з секундомером є безпечнішими ніж звичайні, не підтверджують, але й не спростовують.