Сергій, таксист: "Коли я його вожу у багажнику, він займає майже все місце і залишається простір лише для невеличкого багажу. Тобто, якщо я буду із собою возити це автокрісло, то не зможу приймати замовлення людей із багажем".
Сергій - приватний таксист і батько семирічної дитини водночас. Каже, коли їздить у домашніх справах - автокрісло у багажнику, коли по роботі - виймає його, бо речі пасажирів не вміщуються. На його думку, зміни в законодавстві створять чималі незручності у працівників служб таксі.
Сергій, таксист: "Можна універсальне крісло придбати - від 0 до 12 років. Але ж, звісно, вартість цього крісла не окупиться у використанні. І не кожен водій зможе собі дозволити його придбати. Тому люди стануть або відмовлятися від таких замовлень, коли бачитимуть дитя, або ж брати дітей тільки зі своїм автокріслом".
Маленька Аліса в батьківській автівці їздить виключно в автокріслі, розповідає молода матір Інна. Проте каже, в таксі брати його із собою - вкрай незручно.
Інна, матір: "Я навіть не знаю, як мені носити це крісло із собою, така незрозуміла ситуація. Я все ж таки думаю, що служба таксі має надати якісь крісла, які дозволять дітей возити у безпеці. Бо це серйозне питання".
А ось Яна із донькою користується громадським транспортом, натомість згодна в разі підписання Президентом закону - обзавестися автокріслом.
Яна, матір: "Я припустимо, "за" автокрісла. Тому, що безпека дитини - перш за все. У випадку, якщо знадобиться - придбаємо звичайно".
Вчиняти саме так радять в одній із найбільших українських служб таксі: "Рішення батьків брати з собою відповідне автокрісло, зараз найкращий спосіб відповідальної перевезення дитини. Ми думаємо над способом впровадження нової додаткової послуги дитячого автокрісла, який буде комфортний як пасажирам з дітьми, так і драйверам-партнерам. Нюансів дуже багато: починаючи від категорій дитячих крісел, закінчуючи тим, що їхати може сім'я з кількома дітьми. Плануємо запустити додаткову послугу в другій половині 2020 року. До стандартної вартості буде додаватися вартість додаткової послуги".
А в маріупольському автопарку електротаксі стверджують: закону дотримуватимуться і обладнають за власний рахунок машини всім необхідним. Але крісла для якого віку купляти і як саме діяти, коли в автівку сідають дві і більше дитини - для керівництва відкрите питання.
Олексій Московський, власник автопарку електротаксі в Маріуполі: "Застосуємо на практиці однозначно, але тоді, коли стане зрозуміло як це робити. Тому, що розбираючись у кріслах, зрозуміли, що існує проблема навіть не у вартості, а більше навіть у тому які це крісла, чи підходять вони, різні кріплення існують, різні механізми. Будуть автомобілі можливо не всі обладнані цими кріслами, а буде можливість замовити автомобіль із кріслом для дитини".