Закопати підземний перехід, замість того, щоб робити реконструкцію. Маріупольці запропонували місцевій владі зекономити таким чином 25 мільйонів гривень і полегшити пересування людям похилого віку, з інвалідністю та батькам із візочками.
Клавдія Михайлівна, пенсіонерка: "Я вже тут два рази падала, тож мені цей перехід дуже не подобається. Але ж це, якщо дивитися з боку людини похилого віку. Для молоді тут жодних складнощів".
Клавдія Михайлівна рахує кожну сходинку двічі. Шлях спочатку вниз, а потім на поверхню забирає багато її сил. Спеціально для того, щоб спростити пересування маломобільних груп населення, маріупольці запропонували міськраді позбутися підземного переходу.
"Хоч як би звучало це нерозумно на перший погляд, але підземний перехід в центрі міста, замість реконструкції необхідно закопати і зробити перехід наземним. Адміністрація міста хоче витратити 25 мільйонів гривень на його реконструкцію і це бездумне марнотратство ось чому:
Є європейська містобудівна практика, до якої міська влада не звертається, а віддає перевагу оновлювати помилки радянського минулого. Одна з цих помилок - підземний перехід в центрі міста. Є ряд західних досліджень про шкоду і небезпеку підземних переходів в містах" - йдеться на сайті місцевих петицій.
Олена, матір: "Я беру дитину на руки і там дуже слизько. Візочок окремо падає. Тож якщо перехід буде з таким самим схилом то не треба. Краще зебра".
Батьки із маленькими дітьми намагаються обходити підземку. Візок Яниної доньки заширокий для пандусу. Тому жінка каже, реконструкція потрібна. Як водій, вона не бажає спричиняти аварії на жвавому перехресті, а як мама - опинитися в ДТП.
Яна, матір: "Наприклад, я переходжу дорогу по зебрі і якійсь водій жене, уникає поліції на автівці, мотоциклі, не має значення. Він може не зорієнтуватися і буде біда. Все одно з візочком безпечніше пересуватися під землею".
Сергій, водій: "Його треба покращувати, в підземному переході ті ж самі кафе і таке інше. Це розвиток малого бізнесу".
В містах Європи до підземних переходів ставляться по-різному. Наприклад у Лондоні - існує програма по їх заміні на вуличні для зменшення злочинності. В Парижі - в центрі міста підземок не існує взагалі. Їх використовують лише для входу та виходу з метро. Така сама ситуація і в Римі. А ось у Варшаві вони ледь не на кожному перехресті. Навіть біля трамвайних зупинок. В Маріуполі, згідно з проектом майбутньої реконструкції єдиний підземний перехід мають відремонтувати в сучасному стилі і обладнати якісним освітленням, втім пандус там взагалі не передбачений. Замість нього - підйомник. Чи зможе він задовольнити потреби всіх людей із інвалідністю і батьків із дитячими візочками - в міськраді сьогодні відповісти не готові. Пропозицію прибрати підземку там розглянуть, якщо на сайті петицій вона набере принаймні 250 підписів.
Цей сайт використовує cookies, як власні, так і від третіх осіб. Використовуючи цей сайт, ви даєте згоду на використання cookies
Я згоден (на)