Маріупольці платять в тролейбусі - 7 грн, а мешканці Кременчука лише дві. В багатьох містах України оновлюють комунальний транспорт та встановлюють власні тарифи для пасажирів. Але арифметика вартості проїзду у кожного своя.
З ностальгією маріупольці згадують час, коли проїзд у транспорті коштував 2 гривні. Кажуть, з того часу обслуговування стало кращім, самі тролейбуси та автобуси новішими, але ж ціна кусається. Наприкінці 2019-го Маріуполь посів друге місце в рейтингу міст із найдорожчим проїздом в електротранспорті. Попереду нас - тільки Київ, де разова поїздка коштує 8 гривень.
А б'є рекорди Кременчук. Адже там у новісіньких тролейбусах білет й досі можна придбати за 2 грн. Також у лютому на дорогу вийдуть ще й 10 комунальних автобусів з такою ж вартістю поїздки.
Руслан Івашина, начальник відділу Управління транспорту м. Кременчук: "Ми є учасниками програми Кредит ЄБРР. І відповідно до цього, вони розраховували фінансову модель. У зв'язку з тим, що існує програма допомоги тролейбусному управлінню і паралельно також є програма відшкодування за пільгою проїзд, тому через ці надходження, які забезпечує місто Кременчук, собівартість нижче".
В Кременчуці собівартість поїздки на одного пасажира складає близько 3-х гривень. Натомість в Маріуполі - понад 10.
Василь Клат, директор Департаменту транспорту та зв'язку: "Понад 60% собівартості становить фонд оплати праці. Частину вартості займає вартість електроенергії, витрати на утримання як контактної мережі, так і трамвайного полотна, так і самої ремонтної бази".
За словами чиновника в МТТУ сплачують високу заробітну плату, аби приваблювати працівників. Зрештою, вважають недоречним датувати витрати комунального підприємства з міського бюджету в повному обсязі.
Василь Клат, директор Департаменту транспорту та зв'язку: "За таким принципом ми працюємо, хочемо вивести рівень собівартості, що б 50% покривав міський бюджет 50% вартість проїзду покривала реалізація квитків. Якщо не покривати, а знижувати або взагалі не платити, то цю різницю повинен покрити, якщо держбюджету не покриває - міський бюджет. Тобто ці гроші, які міський бюджет може пустити на ремонт шкіл, поліклінік та інших якихось об'єктів соціальної інфраструктури ".
Підіймати цьогоріч вартість квитків, відповідає, в планах не має.
Цей сайт використовує cookies, як власні, так і від третіх осіб. Використовуючи цей сайт, ви даєте згоду на використання cookies
Я згоден