Клієнтам Ощадбанку, які перебувають на ТОТ, для зняття встановлених лімітів необхідно пройти ідентифікації. Про це повідомили в Офісі Омбудсмана.
Ідентифікацію проводить банк через контакт-центр для клієнтів, яким встановили обмеження та які з об’єктивних причин не можуть фізично звернутися до відділення банку.
Процедура ідентифікації відбуватиметься через відеодзвінок.
Для реєстрації на процедуру ідентифікації необхідно перейти за посиланням та обрати дату та час відеодзвінка.
Після реєстрації на мобільний номер телефону надійде повідомлення з детальними інструкціями від банку.
У разі неможливості зареєструватися на процедуру ідентифікації, звертайтеся до Офісу Омбудсмана:
Цей сайт використовує cookies, як власні, так і від третіх осіб. Використовуючи цей сайт, ви даєте згоду на використання cookies
Я згоден (на)