Цей новенький красень незабаром з'явиться на вулицях міста. Його придбали в Білорусії. Секретар міськради Степан Махсма перевіряє новий здобуток. Та їхати не наважується - немає відкритої категорії.
Це перший тролейбус з партії. Незабаром в депо очікують ще 11.
Як розповіли в трамвайно-тролейбусному управлінні сьогоднішній події передував ретельній аналіз тендерних пропозицій. Запевняють обрали найкраще та найновіше.
Олександр Литвинов, керівник тролейбусного депо №4 МТТУ: "Тролейбус виробництва білоруського заводу БКМ. Головна особистість, чого придбали це виконання усіх тендерних умов та звісно це ціна"
Вадим Бойченко, міський голова м. Маріуполя: "Два ключових фактори це безпека та по-друге це якість послуги: коли біля центральних прохідних Азовсталі дорожний затор та приватний перевізник наприклад 124 маршрут його оминає через двійну суцільну, а в автобусі певно людей, це дуже моторошно."
Нове придбання транспорту не буде бити по кишеням громадян, запевняє міський голова. Проїзд не подорожчає. Адже були залучені кошти европейського банку. В міському транспорті навіть планують позбутись від кондукторів.
Василь Клат, директор Департаменту транспорту та зв'язку: "В нових тролейбусах та автобусах підготовлена розводка під валідатори.В нас дуже важлива праця консультантів котрі розробляють цю модель на підставі консультацій. І вже після додаткового аналізу ми будемо шукати джерела фінансування"
Нові тролейбуси з'являться на 2 та 8 маршруті, а також новому 17-ому, який пов'яже з собою мікрорайон Східний та 17.
Олександр Литвинов, керівник тролейбусного депо №4 МТТУ: "Окрім того будуть придбані нові тролейбуси з автономним ходом до 20 кілометрів там вже будуть розроблені для них індивідуально нові маршрути".
Цей сайт використовує cookies, як власні, так і від третіх осіб. Використовуючи цей сайт, ви даєте згоду на використання cookies
Я згоден (на)