"Умови карантину дозволяють нам працювати і над іміджевими проєктами, зокрема, розробляти бренд області. У підготовчій роботі до цього процесу прошу взяти участь і кожного з вас, кому небайдужа Донеччина. Давайте зробимо корисну спільну справу, залишаючись вдома", - написав на своїй сторінці у Facebook Павло Кириленко.Для того, щоб долучитись до формування іміджу мешканцям пропонують анонімно відповісти на питання про регіон. Перейти на анкету можна зробити за посиланням.
Раніше ми повідомляли, що в Маріуполі незабаром встановлять нові скульптури-символи історії міста.
Цей сайт використовує cookies, як власні, так і від третіх осіб. Використовуючи цей сайт, ви даєте згоду на використання cookies
Я згоден (на)