У гімназії № 17 з вересня цього року використовують 2 види журналів - електроний та паперовий. За словами заступника директора на заповнення першого вчителю потрібно витрачати більше часу, але така практика ефективна.
Володимир Гречка, заступник директора з виховної роботи гімназії № 17: "Електронний щоденик - це щоденик що потребує часу на його заповнення. Але якщо він правильно побудований. Всі заняття виставленні, то вчителя після його завершення основного часу. Займає 15-20 хвилин, щоб заповнити його. Безпосередньо це корисно для всіх. Для вчителя, для учнів, для батька. Тобто для всіх учасників освітнього процесу".
Вносити дані у електроний журнал можна тільки за реестрацією. Батьки у ньому бачать оцінки виключно своєї дитини, а вчителі - всіх учнів своїх класів.
Оксана Кіор, директорка гімназії № 17: "Платформа у використанні дуже легка. Кожен вчитель має доступ до своїх класів в яких він викладає свій предмет. Заходиш вбиваешь туди свої оцінки, які діти отримали. Нічого складного там немає. І одразу ж отримуешь середній бал на який дитина йде".
Щоб навчити вчителів користуватись електроним журналом, були проведені майстер-класи.
Араксія Мартіросян, вчителька англійської мови у гімназії № 17: " Ми узнали про це завдяки нашому заучу. Він провів майстер-клас у кабінеті інформатики. Розповів нам, як заходити на цю електрону сторінку. Створив кожному з нас особистий кабінет, щоб кожен учень зміг зайти і подивитись все те, що знаходиться в електроному журналі".
На електроні щоденики та журнали інші навчальні заклади Маріуполя можуть перейти вже у листопаді. ІТ-компанія з Краматорська займається розробкою такого проекту.
Світлана Панова, директорка ІТ-компанії м. Краматорськ: " Ми будемо встановлювати цю програму та сопроводжувати. Ми приходемо до школи, школа укладає договір, виділяється один чоловік - адміністратор бази даних. Він вносить усі дані учнів класів котрі будуть підключені. Та будемо працювати".
Також існує додаток на мобільні телефони, де діти та їхні батьки можуть дивитись оцінки та домашне завдання.