У Kyivstar підтвердили інформацію щодо хакерської атаки. Також про збій в роботі та перевантаження систем заявили monobank, ПриватБанк, Ощадбанк та "Водафон".
"Ми щиро перепрошуємо за тимчасові незручності та дякуємо за розуміння. Наша команда обов’язково надасть компенсацію тим абонентам, які не мали зв'язку або не могли скористатися нашими сервісами", - йдеться в повідомленні на сторінці у Facebook.
В monobank також заявили про хакерську атаку
"Все під контролем", - написав Олег Гороховський, один із співзасновників банку.
Також можуть бути проблеми з Приватбанком, повідомив Суспільному речник "ПриватБанку" Олег Серга. У зв’язку зі складностями в роботі мобільного оператора “Київстар” деякі pos-термінали, банкомати та термінали самообслуговування можуть працювати нестабільно або не мати зв’язку.
У "Водафон" повідомили, що через збій "Київстару" є значне збільшення навантаження на їхню систему платежів. Через це можливі затримки зарахування платежів на баланс, а також таймаути чи помилки на платіжних сторінках при виконанні поповнення.
Також спостерігають проблеми у роботі банкоматів, POS-терміналів та інформативно-платіжних терміналів Ощадбанку через збій у роботі сервісів Kyivstar, повідомив Суспільному представник пресслужби Ощадбанку Зябрев.
Цей сайт використовує cookies, як власні, так і від третіх осіб. Використовуючи цей сайт, ви даєте згоду на використання cookies
Я згоден (на)