Так, сьогодні на базі Центру стартапів 1991 Mariupol профільні фахівці вчаться працювати з реєстром, заповнювати заявки і відпрацьовують питання інтеграції систем різних структурних підрозділів в один портал.
У тренінгу беруть участь співробітники Маріупольської міської ради - департаменти адміністративних послуг, соціального захисту населення, охорони здоров'я, інформаційних технологій, перинатальний центр і два пологових будинки. А також фахівці міграційної та фіскальної служб.
«Маріуполь працює над розширенням сервісів і поліпшенням якості надання послуг. «Є-Малятко» покликане полегшити батькам процедуру оформлення. Це буде зручно та комфортно. На тренінгу фахівців готують, як правильно працювати з реєстрами. Перед запуском проєкту - це необхідна складова, оскільки ми зацікавлені в якості послуг, що надаються», - ділиться учасниця, начальник аналітичного відділу департаменту адміністративних послуг Катерина Проценко.
Нагадуємо, що Маріуполь потрапив у десятку міст України, де заплановано запустити новий сервіс. Серед них - Київ, Дніпро, Одеса, Запоріжжя, Рівне, Кривий Ріг, Львів, Луцьк та Вінниця. «Є-Малятко» покликане об'єднати процедуру отримання всіх послуг, пов'язаних з народженням дитини, в одному сервісі. Проєкт передбачає повний комплекс послуг по одній заявці:
- державна реєстрація народженої дитини
- реєстрація місця проживання дитини
- призначення допомоги при народженні дитини
- реєстрація народженої дитини в електронній системі охорони здоров’я
- видача посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї (за певних умов)
- реєстрація в демографічному реєстрі
- визначення походження народження дитини (якщо батьки не перебувають у зареєстрованому шлюбі)
- реєстрація в державному реєстрі фізичних осіб-платників податків
- визначення належності дитини до громадянства України
Таку уніфіковану заявку можна буде подати як в органі державної реєстрації актів цивільного стану, так і в установах охорони здоров'я, і через Центр надання адміністративних послуг. Батьки також з квітня 2020 року зможуть подати заявку в електронному вигляді.
Система буде працювати дуже просто: батьки через електронний кабінет у себе вдома ідентифікують себе електронним ключем і подають одну заявку, в якій зазначено ім'я дитини і ті послуги, які вони хочуть отримати. Заявку опрацьовують відповідні державні органи, а батьки отримають послугу без необхідності відвідувати різні державні установи.
Інформує : mariupolrada.gov.ua