Маріупольські комунальні підприємства продовжують працювати в штатному режимі. Жителів просять до 3 квітня не приходити на абонентські ділянки, а погоджувати всі питання дистанційно. Для цього будуть працювати телефони.
«На надання послуг обмеження впливати не буде. Договори, які необхідно переукласти з комунальними підприємствами, припиняються. Ніякої відповідальності для жителів за не оформлення договорів не буде», - розповів перший заступник міського голови Михайло Когут.
Він додав, більше 500 чоловік будуть задіяні в проведенні заходів з дезінфекції під'їздів і ліфтів.
Нижче ви можете ознайомитись з контактними даними, за якими можна звертатися в комунальні підприємства міста.
З питань, що стосуються якості теплопостачання і забезпечення гарячою водою, можна звертатися до відділів теплової інспекції в районах міста за телефонами:
Управління 067-640-09-07, 51-20-40
Центральний-1 067-640-05-04
Центральний-2 097-202-31-55, 067-640-00-72, 51-13-10
Приморський 097-202-31-66, 37-40-08
Кальміуський 067-644-01-05, 47-32-38
Лівобережний 067-626-13-63
Передати показання лічильника за допомогою таких дій:
067-640-33-43 (для жителів Центрального району)
067-640-30-11 (для жителів Приморського району)
067-640-31-30 (для жителів Кальміуського району)
067-640-36-16 (для жителів Лівобережного району)
Mtm.ao.kalmius@ukr.net - в Кальміуському районі (пр. Нікопольський, 139)
Mtm.ao.lev@ukr.net - в Лівобережному районі (вул. Пашковського, 5, вул. Олімпійська, 191-б)
Mtm.ao.prim@ukr.net - в Приморському районі (пр. Будівельників, 39)
Mtm.ao.centr1@ukr.net - в Центральному районі (вул. Купріна, 9-а, бул. Шевченка, 75)
З інших питань можна залишити заявку на сайті компанії https://mrpl-teplo.com.ua або багатоканальним телефоном (098) 184 68 00, а саме:
- на збій в роботі лічильника;
- постановку / зняття лічильника з комерційного обліку підприємства;
- питання щодо нарахування платежів за послуги підприємства;
- укладання договорів;
- отримати консультації з питань теплопостачання.
Додатково надаємо телефони інших служб підприємства:
- телефон бюро по роботі зі споживачами (звернення фізичних осіб) (0629) 52-68-44
- телефон відділу документаційного забезпечення підприємства (звернення юридичних осіб) (0629) 52-84-48
- диспетчерська служба (з питань аварійних ситуацій) (0629) 51-20-42; (0629) 34-54-21
- електронна пошта підприємства:
Teploset@mariupolrada.gov.ua
Передати показання лічильника можна:
Задати питання фахівцям підприємства для отримання необхідної інформації і передати показання лічильника:
(095) 2487548;
(097) 0753573 (смс / вайбер),
40-77-97;
097-075-35-73 (даний номер призначений тільки для прийому показань в форматі повідомлень);
Центральний район: моб. (068) 182 71 84, тел. 34-92-18;
Приморський район моб. (068) 165 63 59, тел. 37-93-04
Кальміуський район моб. (068) 165 63 60, тел. 38-69-94
Лівобережний район моб. (068) 1656362, тел. 22-12-14
E-mail: vodokanal@mvk.org.ua
Абонентського відділу e-mail: abon@mvk.org.ua, tpopova@mvk.org.ua
Через особистий кабінет на сайті https://kommunalnik.in.ua/ можна:
Також, ви можете відправити лист за адресою: obrashenie_gr@ukr.net або дізнатися інформацію по телефону:
068-780-07-03, 40-11-47
З 7:00 до 16:00 з понеділка по четвер,
З 7:00 до 16:00 у п'ятницю.
ЖКП «Житло«Центр»
На сайті підприємства http://zhitlocentr.com.ua/ можливо скористатися сервісом «Особистий кабінет» для проведення звірки, отримати інформацію про стан особового рахунку, а також за телефоном - 097-116-99-16 (бухгалтерія)
Звернутися з поточних питань можна за наступними телефонами:
З 8:00 до 17:00 з понеділка по четвер, перерва: 12: 00-12: 48
З 8:00 до 16-00 в п'ятницю
Вихідні: субота - неділя.
ЖКП «Азовжитлокомплекс»
На сайті підприємства http://ajk.com.ua/ можливо скористатися сервісом «Особистий кабінет» для проведення звірки, отримати інформацію про стан особового рахунку, а також по телефону - (098) 402-36-51
Звернутися з поточних питань можна за наступними телефонами:
З 8:00 до 17:00 з понеділка по четвер, перерва: 12: 00-12: 48
З 8:00 до 16-00 в п'ятницю
Вихідні: субота - неділя.
ККП «УК«Східна»
На сайті підприємства http://kkpkkshidna.com.ua/ можливо скористатися сервісом «Особистий кабінет» для проверення звірки, отримати інформацію про стан особового рахунку, а також по телефону - (068) 660-92-33;
Звернутися з поточних питань можна за телефонами:
Понеділок - четвер: 8: 00-17: 00
п'ятниця: 8: 00-16: 00, перерва: 12: 00-12: 48
ККП «УК«Приморська»
Звернутися з поточних питань можна за телефонами:
37-60-10, 096-587-86-74
Понеділок - четвер: 8: 00-17: 00
п'ятниця: 8: 00-16: 00, перерва: 12: 00-12: 48
Телефон аварійної служби: 098-734-58-36 (з 17:00 до 8:00 в робочі дні, у вихідні та святкові цілодобово)
ЖКП «УК«Кальміуська»
Звернутися з поточних питань можна за телефонами:
067-653-43-93
Понеділок - четвер: 8: 00-17: 00
п'ятниця: 8: 00-16: 00, перерва: 12: 00-12: 48
Телефон аварійної служби: 068-817-80-68 (з 17:00 до 8:00 в робочі дні, у вихідні та святкові цілодобово)
ТОВ «Місто для людей Маріуполь»
Сайт підприємства: https://mdl.com.ua/ru/mdl-mariupol-2/
Звернутися з усіх питань можна за телефонами:
067-817-81-47; 067-374-56-95; 067-374-66-61
Понеділок - четвер: 8: 00-17: 00
п'ятниця: 8: 00-16: 00,
Цілодобово колл-центр для заявок: 062-948-48-00; 067-400-10-20;
050-800-95-25.
ТОВ «Житло -22»
Звернутися з усіх питань можна за телефоном: 098-054-85-77
ТОВ «Житло- 25»
Звернутися з усіх питань можна за телефоном: 097-315-99-79
ТОВ «Житло - Гарант»
Звернутися з усіх питань можна за телефоном: 068-265-74-39
Цей сайт використовує cookies, як власні, так і від третіх осіб. Використовуючи цей сайт, ви даєте згоду на використання cookies
Я згоден (на)