000000

info@tv7.ua

099 760 94 96

Зв'язатися з нами

logo
  • Новини
    • Маріуполь
    • Донбас
    • Україна
    • Світ
  • Проєкти
    • Зруйнована мрія
    • Шлях додому
    • Право знати
    • МИ З МАРІУПОЛЯ
    • Давайте розбиратися!
    • Екологічні виклики
    • Вільні
    • Полонені
  • Відео
  • Подкасти
  • Про нас
    1. Головна
    2. Новини
    3. Маріуполь
    4. Маріупольців закликають звертатися в комунальні підприємства дистанційно (ТЕЛЕФОНИ)

    Маріупольців закликають звертатися в комунальні підприємства дистанційно (ТЕЛЕФОНИ)

    17бер'20 , 14:55

    Маріупольські комунальні підприємства продовжують працювати в штатному режимі. Жителів просять до 3 квітня не приходити на абонентські ділянки, а погоджувати всі питання дистанційно. Для цього будуть працювати телефони.

    «На надання послуг обмеження впливати не буде. Договори, які необхідно переукласти з комунальними підприємствами, припиняються. Ніякої відповідальності для жителів за не оформлення договорів не буде», - розповів перший заступник міського голови Михайло Когут.

    Він додав, більше 500 чоловік будуть задіяні в проведенні заходів з дезінфекції під'їздів і ліфтів.

    Нижче ви можете ознайомитись з контактними даними, за якими можна звертатися в комунальні підприємства міста.

    • ККП «Маріупольтепломережа»

    З питань, що стосуються якості теплопостачання і забезпечення гарячою водою, можна звертатися до відділів теплової інспекції в районах міста за телефонами:

    Управління 067-640-09-07, 51-20-40

    Центральний-1 067-640-05-04

    Центральний-2 097-202-31-55, 067-640-00-72, 51-13-10

    Приморський 097-202-31-66, 37-40-08

    Кальміуський 067-644-01-05, 47-32-38

    Лівобережний 067-626-13-63

    Передати показання лічильника за допомогою таких дій:

    • Через особистий кабінет клієнта на сайті за посиланням https://mrpl-teplo.com.ua
    • Через багатоканальну телефонну лінію: (098) 184 68 00, або за телефонами абонентських ділянок: в Приморському районі тел. 37-10-86, в Центральному районі тел. 51-12-84, 51-12-07
    • У мессенджере viber і telegram за телефонами:

    067-640-33-43 (для жителів Центрального району)

    067-640-30-11 (для жителів Приморського району)

    067-640-31-30 (для жителів Кальміуського району)

    067-640-36-16 (для жителів Лівобережного району)

    • Написати листа на абонентські ділянки в районах міста, а саме

    Mtm.ao.kalmius@ukr.net - в Кальміуському районі (пр. Нікопольський, 139)

    Mtm.ao.lev@ukr.net - в Лівобережному районі (вул. Пашковського, 5, вул. Олімпійська, 191-б)

    Mtm.ao.prim@ukr.net - в Приморському районі (пр. Будівельників, 39)

    Mtm.ao.centr1@ukr.net - в Центральному районі (вул. Купріна, 9-а, бул. Шевченка, 75)

    • За допомогою особистого повідомлення на сторінці в facebook https://www.facebook.com/mariupolteploset.

    З інших питань можна залишити заявку на сайті компанії https://mrpl-teplo.com.ua або багатоканальним телефоном (098) 184 68 00, а саме:

    - на збій в роботі лічильника;

    - постановку / зняття лічильника з комерційного обліку підприємства;

    - питання щодо нарахування платежів за послуги підприємства;

    - укладання договорів;

    - отримати консультації з питань теплопостачання.

    Додатково надаємо телефони інших служб підприємства:

    - телефон бюро по роботі зі споживачами (звернення фізичних осіб) (0629) 52-68-44

    - телефон відділу документаційного забезпечення підприємства (звернення юридичних осіб) (0629) 52-84-48

    - диспетчерська служба (з питань аварійних ситуацій) (0629) 51-20-42; (0629) 34-54-21

    - електронна пошта підприємства:

    Teploset@mariupolrada.gov.ua

    • КП «МВУ ВКГ»

    Передати показання лічильника можна:

    • через цілодобовий «Особистий кабінет» споживача на сайті КП «Маріупольське ВУВКГ» - www.mvk.org.ua (вкладка «абоненту» → «Особистий кабінет»);

    Задати питання фахівцям підприємства для отримання необхідної інформації і передати показання лічильника:

    • через багатоканальні телефонні лінії: в робочі дні з понеділка по п'ятницю з 7.00-16.00:

    (095) 2487548;

    (097) 0753573 (смс / вайбер),

    40-77-97;

    • через повідомлення в месенджері viber на номер:

    097-075-35-73 (даний номер призначений тільки для прийому показань в форматі повідомлень);

    • через телефони абонентських ділянок:

    Центральний район: моб. (068) 182 71 84, тел. 34-92-18;

    Приморський район моб. (068) 165 63 59, тел. 37-93-04

    Кальміуський район моб. (068) 165 63 60, тел. 38-69-94

    Лівобережний район моб. (068) 1656362, тел. 22-12-14

    • за допомогою особистого повідомлення на сторінці в facebook: Маріупольський водоканал;
    • направити лист на електронну пошту підприємства

    E-mail: vodokanal@mvk.org.ua

    Абонентського відділу e-mail: abon@mvk.org.ua, tpopova@mvk.org.ua

    • КП «Комунальник»

    Через особистий кабінет на сайті https://kommunalnik.in.ua/ можна:

    • Переукласти договір;
    • Провести звірку заборгованості;
    • Провести оплату;

    Також, ви можете відправити лист за адресою: obrashenie_gr@ukr.net або дізнатися інформацію по телефону:

    068-780-07-03, 40-11-47

    З 7:00 до 16:00 з понеділка по четвер,

    З 7:00 до 16:00 у п'ятницю.

    ЖКП «Житло«Центр»

    На сайті підприємства http://zhitlocentr.com.ua/ можливо скористатися сервісом «Особистий кабінет» для проведення звірки, отримати інформацію про стан особового рахунку, а також за телефоном - 097-116-99-16 (бухгалтерія)

    Звернутися з поточних питань можна за наступними телефонами:

    • Фронт-офіс: 097-116-99-16

    З 8:00 до 17:00 з понеділка по четвер, перерва: 12: 00-12: 48

    З 8:00 до 16-00 в п'ятницю

    Вихідні: субота - неділя.

    • Аварійна служба: 098-734-58-36 (в робочі дні з 17:00 до 8:00, у вихідні дні цілодобово)

    ЖКП «Азовжитлокомплекс»

    На сайті підприємства http://ajk.com.ua/ можливо скористатися сервісом «Особистий кабінет» для проведення звірки, отримати інформацію про стан особового рахунку, а також по телефону - (098) 402-36-51

    Звернутися з поточних питань можна за наступними телефонами:

    • Фронт-офіс: тел. (096) 184-99-74

    З 8:00 до 17:00 з понеділка по четвер, перерва: 12: 00-12: 48

    З 8:00 до 16-00 в п'ятницю

    Вихідні: субота - неділя.

    • Аварійна служба: графік роботи: пн.-чт. з 17:00 до 8:00; пунктів. з 16:00 до 8:00; вихідні та святкові дні - цілодобово, тел.- (098) 402-28-31.

    ККП «УК«Східна»

    На сайті підприємства http://kkpkkshidna.com.ua/ можливо скористатися сервісом «Особистий кабінет» для проверення звірки, отримати інформацію про стан особового рахунку, а також по телефону - (068) 660-92-33;

    Звернутися з поточних питань можна за телефонами:

    • Фронт-офіс: 24-11-62; (068) 660-92-33;

    Понеділок - четвер: 8: 00-17: 00

    п'ятниця: 8: 00-16: 00, перерва: 12: 00-12: 48

    • Телефон аварійної служби: (067) 624-39-41 (з 17:00 до 8:00 в робочі дні, у вихідні та святкові цілодобово)

    ККП «УК«Приморська»

    Звернутися з поточних питань можна за телефонами:

    37-60-10, 096-587-86-74

    Понеділок - четвер: 8: 00-17: 00

    п'ятниця: 8: 00-16: 00, перерва: 12: 00-12: 48

    Телефон аварійної служби: 098-734-58-36 (з 17:00 до 8:00 в робочі дні, у вихідні та святкові цілодобово)

    ЖКП «УК«Кальміуська»

    Звернутися з поточних питань можна за телефонами:

    067-653-43-93

    Понеділок - четвер: 8: 00-17: 00

    п'ятниця: 8: 00-16: 00, перерва: 12: 00-12: 48

    Телефон аварійної служби: 068-817-80-68 (з 17:00 до 8:00 в робочі дні, у вихідні та святкові цілодобово)

    ТОВ «Місто для людей Маріуполь»

    Сайт підприємства: https://mdl.com.ua/ru/mdl-mariupol-2/

    Звернутися з усіх питань можна за телефонами:

    067-817-81-47; 067-374-56-95; 067-374-66-61

    Понеділок - четвер: 8: 00-17: 00

    п'ятниця: 8: 00-16: 00,

    Цілодобово колл-центр для заявок: 062-948-48-00; 067-400-10-20;

    050-800-95-25.

    ТОВ «Житло -22»

    Звернутися з усіх питань можна за телефоном: 098-054-85-77

    ТОВ «Житло- 25»

    Звернутися з усіх питань можна за телефоном: 097-315-99-79

    ТОВ «Житло - Гарант»

    Звернутися з усіх питань можна за телефоном: 068-265-74-39

    Підпишиться на нас:

    1. Маріуполь
    2. COVID-19
    3. Комунальне господарство
    4. Технології
    5. COVID-19

    Читайте також:

    • Wizz Air скасував всі рейси до Італії та Ізраїлю
    • Коронавірус у Польщі: футбольний матч з Україною може пройти без глядачів
    • Facebook заборонив рекламу ліків, які обіцяють вилікувати від коронавірусу
    • Поліція Мексики пересяде на українські електровелосипеди Delfast
    • Маріуполь
      5891
    • Донбас
      2388
    • Україна
      4763
    • Світ
      430
    Важливі
    • 23кві'25
      Мінрозвитку змінив офіційну дату окупації Маріуполя
    • 08кві'25
      Magic Dental — сучасна стоматологія зі знижками для ВПО до -50%
    • 07кві'25
      Центр «ЯМаріуполь» організовує виїзди до громад Вінницької області
    • 04бер'25
      Центри "ЯМаріуполь" запускають новий проєкт для літніх людей
    • 28лют'25
      У Мінсоцполітики розповіли чи потрібно подавати повторно заяву на субсидію оренди житла через 6 місяців
    Хмара тегів
    • Маріуполь
    • Донеччина
    • Україна
    • Світ
    • Життя в окупації
    • ВПО
    • Наші за кордоном
    • Вільні
    • Полонені
    • Війна
    • Влада
    • Законодавство
    • Освіта
    • Цифрові послуги
    • Бізнес
    • Медицина
    • Фінанси
    Контакти
    • 099 760 94 96
    • Київвул. Василя Липківського, 45
    • info@tv7.ua
    • ©Телеканал ТВ-72025

    Сторінки
    • Головна
    • Новини
    • Проєкти
    • Відео
    • Подкасти
    • Про нас
    Новини
    • Маріуполь
    • Донбас
    • Україна
    • Світ
    Проєкти
    • Зруйнована мрія
    • Шлях додому
    • Право знати
    • МИ З МАРІУПОЛЯ
    • Давайте розбиратися!
    • Екологічні виклики
    • Вільні
    • Полонені
    Powered By Blade.MSP ® from BrainTEC ™