"Я до сих пір не можу її зрозуміти. Всі показники на підприємстві росли - це бачать в міністерстві і визнають наші конкуренти. Міністр інфраструктури Владислав Криклій був абсолютно задоволений моєю роботою", - розповів новинарям Олександр Олійник.До того, як перейти до "Южного" він 28 років працював в порті «Маріуполь». А про те, що йде і з нової посади дізнався 19 серпня - в свій день народження.
"Рік тому мене вмовляв міністр Владислав Криклій перейти в "Южний" і зробити з нього максимально ефективний порт. Я три місяці відмовлявся - Маріуполь моє рідне місто і перехід мені дався нелегко. Але в кінцевому підсумку, міністр мене умовив", - йдеться в інтерв'ю.За словами Олійника, в "Южному" йому обіцяли перебування на посаді виконуючого обов'язки директора впродовж 3-5 років. За той час, коли працював - підприємство показало відмінні фінансові результати.
"Я знаю, що міністр був проти мого звільнення. Але думка прем'єра, очевидно, виявилася важливішою. Чим воно мотивоване - для мене загадка. Я розмовляв з бізнесом, конкурентами, асоціаціями, всі здивовані таким поворотом подій. Допускаю, що комусь не подобалася прозорість нашої роботи, але по іншому працювати я не хочу", - розповідає Олійник.Після звільнення екскерівник збирається трохи перепочити.
Цей сайт використовує cookies, як власні, так і від третіх осіб. Використовуючи цей сайт, ви даєте згоду на використання cookies
Я згоден (на)