Юлія зробила це відео звернення, щоб маріупольці не потрапили в таку ж халепу, як вона. В вересні в одному із торгівельних центрів міста жінка придбала верхній одяг. Зраділа, що ціна дублянки за розпродажем знизилась з 15 тисяч гривень до 6.
Юлія показує потертості не лише в місцях контакту дублянки з ременем безпеки, а й з внутрішнього боку рукавів та сзаду виробу. У тому ж місці жінка придбала пальто. Вже не за распродажем. Воно коштувало 2 тисячі гривень.
Запевняє, жодних документів в момент придбання виробів їй не дали. В доказ того, що це не старі речі, а були придбані нещодавно - показує переписку з чоловіком, який схвалив придбання данного товару.
Юлія, придбала неякісні речі: "При придбанні на довірливих відносинах я не звернула увагу на те, що не був виданий чек. З цими речами я звернулась до власника магазину, на що він сказав, що я в них нічого не купувала. На мене підвищували голос, та посміялись разом з продавчинями, що в мене така ситуація. Мені було дуже неприємно. Дуже хочеться усіх попередити, що уважними будьте при придбанні дорогих виробів".
За словами жінки, в неї є і аудіозапис із спілкуванням між нею та власником магазину, яке відбулось вже після інциденту. Але вмикати його для нас не схотіла. Каже - поки це тільки для правоохоронців. В самому ж магазині, на який вказала Юлія, про цю ситуацію чують вперше. Запевняють, всі потрібні документи є у власника магазину, який зараз у від'їзді.
Покупниця каже, їй не потрібні гроші від власника магазину. Вона просто хоче захистити свої права, і зробити це за законом. Тому на цьому зупинятися не збирається. У держспоживслужбі запевняють, без документів на товар нічого не варто купляти.
Олена Феденкова, в.о начальника ГУ Держпродспоживслужби: "Це може бути квитанція, накладна. Головне - щоб була вказана дата, сума придбання і гарантія на вироб. Якщо їй не дали розрахунковий документ, вона може звернутись до власника, щоб їй видали дублікат. В судовому порядку будуть розглядатися усі докази, але як показує судова практика, необхідний саме доказ придбання товару".
За додатковими питаннями щодо прав споживачів можна звертатися на безкоштовну урядову лінію 1545. Чи в офіс держспоживслужби у Донецькій області за адресою вул. Гризадубова, 3 з заявою в письмовому вигляді.