“Це вузька і дуже цікава аудиторія. Для гостей із-за кордону цікава історія Маріуполя – як радянська, так і новітня. Також у місті є красиві природні об’єкти, прекрасні краєвиди парку “Меотіда”, який має сотні видів рідкісних квітів і птахів. Цей кейс показує чітку клієнтоорієнтованість – клієнтів знайти легко і зрозуміло, це не потребує великих грошей, досить до дипломатичних установ принести кілька брошур з такою пропозицією, - розповів консультант з розробки туристичних продуктів Проєкту USAID Олександр Лієв.Участь у цій розробці беруть власники готелів, ресторанів, представники туроператорів, національного природного парку “Меотіда”, екскурсоводи.
Цей сайт використовує cookies, як власні, так і від третіх осіб. Використовуючи цей сайт, ви даєте згоду на використання cookies
Я згоден (на)