Нововведення спростять процедури оформлення документів і значно скоротять час. Користуватися його послугами маріупольцям стане комфортніше.
На зустрічі були присутні заступник міського голови Михайло Івченко, директор департаменту адміністративних послуг Олена Парамонова, заступник начальника «Мультицентр» Тетяна Камінченко і начальник управління з оформлення паспортної документації і реєстрації місця проживання Сюзанна Костромітіна.
Новий сервіс призначення пенсії в «один клік» дозволяє оформляти пенсію за одне відвідування сервісного центру. Перед цим заяву та всі необхідні документи необхідно подати через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України. Це можна зробити не виходячи з дому в будь-який зручний час. Авторизація в особистому кабінеті проходить за допомогою електронного цифрового підпису. Далі формується заява на призначення пенсії. Для цього система надасть список всіх необхідних документів. Про те, що заяву оброблено повідомлять на електронну пошту або через СМС-повідомлення.
Також за допомогою СМС-повідомлень можна отримувати інформацію про призначення або перерахунок пенсії (сума і дата виплати). Активувати дану послугу можна на сайті електронних послуг Пенсійного фонду України.
«Перехід до діджіталізаціі державних послуг дає зручність, економію часу і спрощує процедуру оформлення. Маріуполь підтримує впровадження і розвиток сервісів, які підвищують доступність до них жителів», - підкреслив Михайло Івченко.
Маріупольці, які не мають достатніх навичок користування інтернетом і онлайн-сервісами, можуть звернутися за консультацією до фахівців «Мультицентру».
Інформує : mariupolrada.gov.ua
Цей сайт використовує cookies, як власні, так і від третіх осіб. Використовуючи цей сайт, ви даєте згоду на використання cookies
Я згоден (на)