За цей час сервісом скористалися понад 200 осіб. Серед найбільш затребуваних послуг - реєстрація місця проживання та права власності на нерухоме майно, отримання інформаційних довідок, вирішення земельних питань.
Нагадаємо, сервісом «Мобільний адміністратор» можуть скористатися люди з постійними і тимчасовими проблемами здоров'я, які не здатні самостійно пересуватися. Здійснити замовлення виїзду можливо в Центрі надання адміністративних послуг за адресою пр. Миру, 107 і в соціальному офісі «Мультицентр» за адресою вул. Українського козацтва, 51.
Для оформлення замовлення на отримання адміністративної послуги за допомогою сервісу довірена особа заявника (наприклад - родич, сусід, соціальний працівник) повинен звернутися в Центр з особистим паспортом і медичною довідкою. Довідка повинна підтверджувати стан здоров'я людини, яка потребує отримання послуги.
Впровадження даного сервісу стало можливим завдяки придбанню міською радою сучасного мобільного кейса. Він дозволив адміністраторам ЦНАП і фахівцям відділу реєстрації місця проживання працювати віддалено. За допомогою мобільного адміністратора заявники можуть отримати повний перелік адміністативного послуг. Виняток - послуги Державної міграційної служби.
Інформує : mariupolrada.gov.ua
Цей сайт використовує cookies, як власні, так і від третіх осіб. Використовуючи цей сайт, ви даєте згоду на використання cookies
Я згоден (на)