Анатолій Курдіян, начальник оперативно-диспетчерського відділу в м. Маріуполь: "Фахівці служби порятунку надавали допомогу водіям, які стали заручниками негоди та потрапили у водяні ями. Проводили евакуацію водіїв та транспортних засобів. Загалом було евакуйовано 3 легкових автомобілі та автобус маршрутне таксі".В службі рятувальників кажуть, вагатися не можна. Обов'язково потрібно покинути транспортний засіб при загрозі затоплення салону.
Анатолій Курдіян, начальник оперативно-диспетчерського відділу в м. Маріуполь: "Якщо ви потрапили в таке місце, де транспортний засіб застряг в калюжі самотужки покидайте транспортний засіб та виходьте на відносно суху ділянку дороги".Обов'язково потрібно викликати фахівців державної служби порятунку, які допоможуть евакуювати автівку. Якщо пригода сталася за містом потрібно подзвонити на загальну гарячу лінію 112.
Денис Коротков, менеджер автокомплексу: "Все дуже індивідуально, неможливо сказати конкретну цифру на конкретний автомобіль. Автомобільний ряд, ви ж бачите, зараз дуже широкий і це все індивідуально. Звичайно на радянський якийсь автопром це коштує набагато дешевше, а на іномарки дорожче. Тобто, чим вище вартість автомобіля, швидше за все, тим дорожче це буде коштувати".В автокомплексі нам розповіли, які саме могли статися проблеми з автівками.
Олександр Чєрнишов, автослюсар-моторист: "Найстрашніше, що може бути - це заїхати в калюжу через тракт, через повітряний фільтр засмоктує воду, воді діватися нікуди згинається шатун, виходить гідроудар. Машина глухне, все вода рухатися не може. Ось всі дроти, ось вони, ось стартер, він знаходиться низько досить від захисту, генератор, він трохи вище стоїть, тут знято вже, компресор, кондиціонер, підшипники - все заливається, на ремені потрапляє теж. Може навіть відразу не проявиться ця проблема, з часом окислюються контакти і все машина потім не заводиться, може троїти, не працювати".Якщо автівку просто просушити та не показати спеціалісту, згодом може статися біда. Проводка окислюється та може замкнути.
Денис Коротков, менеджер автокомплексу: "Це може призвести і до замикання, і займання. Це завдає найбільшої шкоди на електрику. Машина в будь-який момент може замкнути і спалахнути".Багато номерних знаків просто змило з автівок та було загублено. Але в поліції кажуть, ніхто не поспішає звертатися зі знахідками до поліції.
Ольга Артюхова, речниця патрульної поліції Донецької області: "Наразі жодних номерних знаків в управління Патрульної поліції не приносили, патрульним поліцейським також не передавали, але якщо ви знайшли номерний знак і не знаєте куди його подіти, будь ласка, передайте найближчому патрулю.В патрульній поліції кажуть, якщо не нехтувати правилами дорожнього руху, можна було б не потрапити до такої ситуації і під воду. В ідеалі в зливу не потрібно взагалі кудись їхати, але якщо негода застала вас в дорозі, то треба зробити наступне.
Ольга Артюхова, речниця патрульної поліції Донецької області: "Якщо ж починається дощ, водії мають обов'язково вмикати ближнє світло фар, або ходові вогні, якщо вони передбачені конструкцією. Це допоможе водіям, які рухаються на зустріч ідентифікувати вас на дорозі і уникнути зайвих дорожньо-транспортних пригод. Якщо ж починається сильна злива, ми рекомендуємо водіям взагалі припаркуватися, зупинитися і не продовжувати рух".Якщо водій не може побачити, що коїться на відстані від нього до трьохсот метрів, то рухатися йому вже заборонено. Після зупинки потрібно увімкнути аварійну сигналізацію, для автівок що рухаються позаду. Потрібно перечекати зливу і вже після цього рухатися далі.
Цей сайт використовує cookies, як власні, так і від третіх осіб. Використовуючи цей сайт, ви даєте згоду на використання cookies
Я згоден (на)