Голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов привітав перших пасажирів та зазначив, що цей поїзд сформовано із 10-ти вагонів (3 плацкартних, 6 купейних та 1 вагона типу СВ) після капітально-відновлювального ремонту. «Символічно, що в цю подорож вас везе Укрзалізниця. Інфраструктура і залізниця єднає нашу країну. Цей поїзд сформований із вагонів, які у цьому році пройшли модернізацію на шести заводах Укрзалізниці, що розташовані у різних куточках України», - наголосив він.
За словами керівника компанії, на капітально-відновлювальний ремонт цих вагонів Укрзалізниця витратила понад 140 млн грн з ПДВ. «КВР дозволяє подовжити термін експлуатації вагона на половину його життєвого циклу – вагон можна буде використовувати на 14 років більше при нормативному терміні служби 28 років», – розповів Євген Кравцов.
Нагадаємо, що перший склад поїзда № 10/9 «Київ – Маріуполь» курсує з 30 березня через день. За цей період ним скористалися в обох напрямках загалом 74,1 тис. пасажирів.
Довідково: після капітально-відновлювального ремонту Укрзалізниця отримує майже нові вагони з покращеними характеристиками вузлів і систем та рівнем комфорту для пасажирів. 100% комплектуючих вітчизняного виробництва. У вагонах встановлено систему кондиціонування, вакуумні туалети вітчизняного виробництва, додаткові розетки. Також оновлено інтер’єр салонів
Модернізація вагонів проводиться у депо Каховка, Бахмач, Ковель, Синельникове, Харків, Гребінка та на Харківському вагонобудівному заводі. Загалом з початку 2019-го Укрзалізниця виконала КВР 26 вагонів і до кінця року планує відремонтувати ще близько 40 вагонів. Ними поповнюються склади фірмових поїздів та формуються нові.
Цей сайт використовує cookies, як власні, так і від третіх осіб. Використовуючи цей сайт, ви даєте згоду на використання cookies
Я згоден