Кабінет міністрів України запускає пілотний проект, який повинен забезпечити взаємодію державних органів з громадянами через популярні месенджери. Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на Telegram-канал міністра Кабміну Дмитра Дубілета.
За його словами, це здешевить вартість одного контакту для бюджету і дозволить обслуговувати громадян якісніше.
"На відміну від письмових звернень, можна уточнювати інформацію, щоб не футболити, а давати відповідь по суті... Ми запускаємо пілот, який дозволить держслужбовцям відповідати на запити громадян в месенджерах з віддалених робочих місць", - написав Дубілет.
Він додав, що такий формат взаємодії також дозволити відстежувати випадки неякісних консультацій.
"На відміну від телефонного дзвінка, паперового відповіді або очного візиту, ми можемо налаштувати алерти і відстежувати випадки неякісних консультацій. Це дозволить нам побудувати правильну фінансову і нефінансову мотивацію для співробітників", - резюмував міністр Кабміну, не назвавши точних термінів запуску цього проекту.