Маріупольське управління Пенсійного фонду, у зв'язку із карантином, переходить на дистанційну форму надання послуг. Мешканці можуть зателефонувати або скористатися електронними сервісами. Повідомляє пресслужба
міськради.
Людям пропонують звертатись на «гарячі телефонні лінії» управління:
Центральний майданчик тел.0629-47-03-39;
Кальміуський майданчик тел.0629-38-43-96;
Лівобережний майданчик тел.095-224-76-38.
Також можна звернутися засобом skype зв’язку: r71pfu@gmail.com та засобами електронного зв’язку: r80@dn.pfu.gov.ua.
"Виключення складають звернення, які потребують невідкладного рішення. До них відносяться оформлення документів для виплати допомоги на поховання та недоотриманої пенсії, оформлення пенсії непрацюючим пенсіонерам, для яких пенсія є єдиний дохід для існування" - зазначають у повідомленні.
Перерахунок пенсії з 1 квітня 2020 року буде проведено в автоматичному режимі, без особистого звернення до управляння.