У наступному році в Маріуполі планують реалізувати 7 туристичних мініпроєктів. Про це стало відомо з сайту "Маріуполь - туристичне місто".
"Метою кожного з проєктів є розвиток туристичної привабливості міста, створення нових туристичних магнітів та популяризація історико-культурного спадку міста та регіону. Проєкти цього року досить різнопланові: від створення мобільного додатку до проведення освітньої програми для гідів", - вказано на сайті.
Так у місті планують реалізувати наступні проєкти:
- Життя дверей має значення - реставрація дверей будинків, що знаходяться в історичній частині міста. Реалізація ідеї дозволить створити 10 нових туристичних точок, які будуть привертати увагу мешканців міста та його гостей до збереження історичної забудівлі Маріуполя.
- Історичний мікро-фестиваль "Битва на Калці" - проєкт передбачає проведення турніру з середньовічного бою, створення міського туристичного об’єкту для ознайомлення зі стародавньою історією України та Приазов’я, як одного з її регіонів.
- Англомовний табір "Mariupol Guide Camp 2022" - підготовка кваліфікованих англомовних гідів для розвитку екскурсійної індустрії Маріуполя.
- Мобільний додаток "Mariupol Travel" - передбачає розробку туристичного універсального інструменту для орієнтування в місті, пошуку інформації та придбання послуг за програмою лояльності, який буде сприяти підтримці місцевого бізнесу.
- Створення тематичної серії міні-скульптур "Гастрономічні цікавинки Маріуполя" - виготовлення та встановлення трьох міні-скульптур, присвячених тематиці гастрономічної спадщини регіону на популярних туристичних локаціях міста. У попередній пропозиції було запропоновано такі варіанти страв: чир-чир (або більш популярна назва – маріупольський чебурек), псалтир (обрядовий хліб приазовських греків) та борщ з кількою. Остаточні варіанти будуть визначені шляхом відкритого голосування.
- OPEN AIR KUINJI GALLERY - проєкт переслідує мету популяризації творчості та особистості видатного маріупольського живописця Архипа Куїнджі, шляхом створення нової туристичної локації просто неба.
- Створення професійного довідника та промороликів кінолокацій Маріуполя - метою проєкту є ознайомлення потенційних українських та закордонних партнерів з потенціалом Маріуполя, як одного з найконтрастніших та найколоритніших міст України, цікавих для кіноіндустрії.
Читайте також: На Донеччині 929 нових хворих на коронавірус