Плюс комунальні автобуси - мінус маршрутні таксі. Сьогодні члени виконкому проголосували за скасування маршрутів № 117, 124, 131 та 157. Вже за декілька днів машини із такими номерами не побачимо на дорогах Маріуполя.
Іншого приватного та нового комунального транспорту, на думку чиновників - має вистачити.
Василь Клат, директор Департаменту транспорту та зв'язку: "Новий маршрут 28А розпочав обкатку і це - фурор. Він користується попитом. Як то кажуть - попали "в точку".
Тож у відсутності 157-го маршруту проспектом Нахімова дістатися Лівобережжя можна буде лише тролейбусом № 2. Згідно сайту "мартранс" опівдні на лінії їх 2 одиниці. А от від площі Визволення до мікрорайону Західний після скасування 117-го маршруту доїхати міським громадським транспортом буде просто неможливо.
В Маріуполі коментують новину так:
"Комунальні маршрути ходять недостатньо часто, аби закрити питання перевезення на даних маршрутах. 117 чим взагалі завадив? Там з усіх маршрутних таксі міста - найчистіші машини. І хочаб по 1 гривні, але люди можуть зекономити в кожний бік на кожного члена родини. Хоча для чиновників це, розумію, не гроші".
"Спочатку скасували 150-ий, тепер 117-ий. А чим діставатися центра з 23- 20 мкрн. На чому? Верхи? На такий величезний район залишити один маршрут, який прямує через центр міста (Драмтеатр і Перемогу) і той ледве повзе тролейбус , вічно забитий".
"А з пр.Нахімова замість 157-го на чому їхати ? Бігти на інший бік на пр.Будівельників? Міськрада і транспортний відділ - ну ви коли вже про людей будете думати?"
Без 131-ого до селища Моряків продовжить курсувати виключно комунальний автобус "двійка".
Людмила, кондукторка маршрутного таксі № 131: "Якщо що - будемо шукати нову роботу. Скоріш за все, в магазин піду. Бо, якщо в ТТУ влаштовуватися - то раніше треба вставати, о четвертій ранку. На підробках та магазині - ті ж гроші".
А близько десяти машин 124-го чиновники мають намір замістити тролейбусами № 2 та 15, а також автобусами, які пустили до Лівобережжя нещодавно.
Анастасія, кондукторка маршрутного таксі № 124: "Я гадаю, не вистачить комунального транспорту на цей маршрут"
Натомість, чиновники наголошують на майбутньому підвищенні рівня комфорту та якості послуг. Окрім рішення про скасування маршрутів, члени виконкому проголосували за встановлення штрафів та нових правил для перевізників. Зобов'язали мати машини для транспортування людей із інвалідністю і класу не нижче ЄВРО-5, встановлювати видеореєстратори та GPS трекери.
Вадим Бойченко: міський голова: "Жорсткі вимоги ми ставимо перед собою та приватним перевізником. Ці три рішення, які ми приймаємо ми називаємо транспортною революцією Маріуполя. Але ж ми еволюційно мали цього дійти. Ми системно з 2016 року займалися цим".
Цей сайт використовує cookies, як власні, так і від третіх осіб. Використовуючи цей сайт, ви даєте згоду на використання cookies
Я згоден (на)