В Україні запрацював call-центр для протидії COVID-19. Туди можна звернутись із питанням, що стосуються коронавірусної інфекції та організаційних моментів, пов'язаних з лікуванням.
Про це стало відомо з брифінгу Міністерства охорони здоров'я.
"Сьогодні розпочав роботу всеукраїнський контакт-центр МОЗ з протидії коронавірусної хвороби. Відтепер кожен може зателефонувати незалежно від того, де громадянин знаходиться. І отримати відповідну інформацію", - сказав очільник МОЗ Максим Степанов.
Номер для звернень є безкоштовним. Контакт-центр буде працювати цілодобово, прийматимуть дзвінки 150 операторів. Звертатись туди можна у випадку, якщо сімейний лікар не бере слухавку, або не дають направлення на аналізи, або виникли питання з ПЛР-тестування.
Також Максим Степанов розповів і дії оператора call-центру.
"Зрозуміло, щоб з'ясувати інформацію і надати вам вичерпну відповідь, оператору потрібно буде зв'язатися з відповідним містом та сімейним лікарем. Все це буде фіксуватися та реєструватися в CRM-системі, яка автоматично буде надсилати його на розгляд в регіони. А після отримання відповіді оператор обов'язково повинен вам зателефонувати", - додав очільник МОЗ.
Лінія для дзвінків - 0 800 60 20 19.
Цей сайт використовує cookies, як власні, так і від третіх осіб. Використовуючи цей сайт, ви даєте згоду на використання cookies
Я згоден (на)