Маріупольський контакт-центр "15-55" приймає по 600 повідомлень вдень. Містяни звертають з різних питань - причини відсутності водопостачання чи електроенергії, графіки роботи Центрів вакцинації чи зміни маршрутів громадського транспорту.
Як повідомляє пресслужба міської ради, на деякі запити маріупольців у контакт-центрі відповідають відразу.
Зв'язатись з оператором центру можна не лише подзвонивши, а й написавши в Телеграм групу "15-55". Також працює і мобільний додаток. З його допомогою можна оперативно отримати консультацію з питань діяльності міської ради, оформити звернення, побачити аварійні ситуації в місті та простежити за ходом їх рішення.
Як вказано на сайті міської ради, середній час розв'язання питання - 1-4 дні.
Читайте також: Майже 4 тисячі маріупольців захворіли на коронавірус за тиждень
Цей сайт використовує cookies, як власні, так і від третіх осіб. Використовуючи цей сайт, ви даєте згоду на використання cookies
Я згоден (на)