Маріупольський аеропорт майже готовий до прийому пасажирських літаків. Злітну смугу та обладнання проінспектували. Про це в ексклюзивному інтерв'ю TV7 розповів голова парламентського комітету з питань реінтеграції ТОТ Дмитро Лубінець. За його словами, ініціативу "відкриття" неба підтримали навіть військові.
Йому ледве пів століття. І за часів радянського союзу та незалежності України звідси були регулярні рейси в понад 10 напрямків світу та країни.
Втім свої корективи в роботу маріупольського аеропорту внесла війна. З 14-го року він закритий для пасажирської авіації.
Дмитро Лубінець, голова Комітету ВР з питань реінтеграції ТОТ: "На даний час не проблема в інфраструктурі маріупольського аеропорту. Все що стосується інфраструктури, злітної смуги, приміщення це все можна відновити найближчим часом, в найкоротші терміни все це привести до ладу".
Головна проблема в тому, що потрібно отримати дозвіл на польоти над Маріуполем. Державна авіаційна служба внесла маріупольський аеропорт в зону конфлікту. В районі міста заборонено літати цивільним літакам на будь-якій висоті.
Дмитро Лубінець, голова Комітету ВР з питань реінтеграції ТОТ: "Військові на це готові йти після чіткого підтвердження наших міжнародних партнерів та з боку країни, яка на це може безпосередньо на це впливати. Це питання підіймаємо ми в тому числі навіть в рамках ТКГ. На данний час питання не вирішено, але я як голова профільного комітету роблю все щоб це запрацювало".
Як розповів народний депутат це питання планують винести на найближчу зустріч 3-х сторонньої контактної групи. Адже, на його думку, відкриття повітряного простору над Маріуполем позитивно вплине на економіку міста та залучить інвесторів.
Цей сайт використовує cookies, як власні, так і від третіх осіб. Використовуючи цей сайт, ви даєте згоду на використання cookies
Я згоден (на)