Вікторія Гуменюк, постраждала в автобусі: "У мене був такий стан, ніби ми згоримо. Я не знаю, що там було. Але перша моя думка - ми горимо".Вікторія Гуменюк разом з іншими пасажирами їхала у забитій людьми маршрутці № 136, як раптом з десь зверху полилась невідома рідина. Через шок люди гукали, благали відкрити двері.
Вікторія Гуменюк, постраждала в автобусі: "Люди кричали дико, ніхто не розумів що таке. Один спиною стоїть, інший вже біжить на вихід, а двері закриті. Люди один на одного валятися. Я повертаюся на мене дівчинка падає. Я вдаряюся цією частиною прямо об сидіння. Тиснуть."Після того, як автобус відкрився, люди вибігли на вулицю, та одразу викликали швидку та правоохоронців. До лікарні шпиталізували двох пасажирів з опіками тіла. Лікарі кажуть, що їх здоров'ю нічого не загрожує. Правоохоронці на місці склали 3 заяви від постраждалих.
Мирослава Попова, речниця Центрального відділу поліції: "Триває перевірка. Та поліцейські встановлюють походження рідини та особу, за виною якої це сталося. В ході перевірки будуть встановленні всі обставини та буде прийнято відповідне рішення згідно з законодавством".За станом автобусів у Маріуполі слідкує Укртрансбезпека. За фактом буде складено акт розслідування та перевірятимуть перевізника. У разі виявлення порушень можуть позбавити ліцензії. А попередньою причиною аварії в Укртрансбезпеці називають розрив труби з антифризом у салоні автобусу, яка знаходилась на підлозі.
Олег Сидоренко, головний спеціаліст відділу державного контролю територіального управління Укртрансбезпеки в Донецькій області: "Будь-який транспортний засіб обладнаний системою охолодження. На "Богдані" система охолодження закільцьована на пічці, яка розташована в салоні. Пічки салонні поєднуються з системою охолодження за допомогою гнучких шлангів. Ось один з цих шлангів розірвався. За якою причиною він розірвався? Чи то через старість, чи хтось з пасажирів пробив його, чи то розкрутився хомут. Це все буде з'ясовуватись".Як розповів Олег Сидоренко несправність системи охолодження - це локальна проблема, яку одразу ж перевізник виправив та випустив автобус на рейс. Очільник Департаменту транспорту міськради каже, що вся відповідальність за справність маршруток лежить на власнику.
Василь Клат, директор Департаменту транспорту та зв'язку: "Контроль за технічним станом покладено на власника, тобто на того, хто володіє даним автобусом. У нього повинні бути спеціально навчені люди які займаються випуском машин, то природно до законодавства".Власник автобусів на маршруті № 136 стверджує, що постраждалим усе компенсують.
Олександр Короченко, перевізник: "Я, як господар, зв'язався з потерпілими і телефоном ми домовилися, що всі матеріальні проблеми, труднощі, які вони зазнали будуть компенсовані".За словами Олександра Короченко, у суботу він разом із постраждалими зустрінеться й будуть обговорювати суму компенсації.
Цей сайт використовує cookies, як власні, так і від третіх осіб. Використовуючи цей сайт, ви даєте згоду на використання cookies
Я згоден (на)