Часто таке буває, що людина не брала кредит та не підписувала жодних документів про поручительство, але їй телефонують колектори і вимагають повернути гроші. У Національному банку України зібрали рекомендації, що потрібно робити у такій ситуації.
По перше, з точки зору закону, щоб припинити дзвінки колекторів – достатньо заборонити колекторській службі використовувати ваші дані.
По друге, якщо дзвінки не припиняються потрібно зробити наступне:
Якщо письмову вимогу не задовольнили, потрібно звернутись до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини через онлайн-приймальню або на поштову адресу.
Коли колектори вдаються до погроз, цілодобових дзвінків боржнику та членам родини, використання лайливих слів у повідомленнях, розповсюдження образливих фотоколажів тощо, вони порушують низку статей Конституції України, Цивільного кодексу України та Кримінального кодексу України. У таких випадках потрібно звертатись до поліцейських.
Цей сайт використовує cookies, як власні, так і від третіх осіб. Використовуючи цей сайт, ви даєте згоду на використання cookies
Я згоден (на)