Славко Твердохліб, кореспондент: "Все сталося саму тут. Чоловік вийшов з СТО. Та на іншу частину дорогу так і не перейшов. Вдар був такої сили, що чолівка відкинуло на декілька десятків метрів. Шансів вижити просто не було".
Той роковий вечір колега загиблого Георгій згадує не охоче. Трагічний випадок назавжди врізався у пам'ять.
Георгій, свідок смертельної ДТП: "Я не знаю просто я в щоці, всі в щоці. Ця дорога вже не один раз таке тут. Ви подивіться - ось світлофор і пішохідні переходи. Вийди на них глянь. Жоден не зупиняється".
Особливість цієї ділянки вулиці Макара Мазая - це не лише відносно якісне дорожне покритття, а й недостатнє освітлення. В управлінні патрульної поліції розповіли, що саме поєднання цих факторів створює найбільшу небезпеку.
Ольга Артюхова, речниця Управління патрульної поліції в Донецькій області: "Тому тут часто водії порушували правила дорожного руху, а саме швидкісний режим. Тож ми написали заяву, щоб тут стояти з приладом вимірювання швидкості, з трукамом. І практично вже 2 місяці наші інспектори контролюють швидкість на цій ділянці дороги".
Але прилад вимірювання швидкості дієвий лише вдень. При слабому освітленні він не може визначити швидкість автівки. Як прокоментували в підприємстві "Місксвітло", наразі нічого не можуть вдіяти. Адже там попросту відсутні стовпи освітлення. Але проблему незабаром будуть вирішувати.
Сергій Приліпин, керівник ПЕМЗО "Міськсвітло": "Проєкт буде розроблювати Управління капітального будівництва, бо там немає навіть опор. В 2020 році планується розробка проєктної документації по вул. Макара Мазая: від вул.Зеленої аж до вул. 1 Кальчик, з додатковою ділянкою на 7 переїзд".