Закарпаття провалило зимовий туристичний сезон 2020, насамперед, через теплу погоду, тож активно готувалося до весни й літа, аби не тільки щось заробити, а й компенсувати зимові збитки.
Ще на початку березня працівники туристичної галузі регіону навіть не уявляли, що попереду їх чекає ще більший “провал”. Коронавірус звів усі їхні зусилля нанівець. Шокував. Пригнітив і надломив. Проте не зламав. Навпаки – певної миті коронакриза почала мотивувати не здаватися і шукати нові можливості.
Більше того, саме туризм Закарпаття чи не першим зміг адаптуватися і показати приклад усім, що не можна покладати рук. Це було і є вкрай важливо не тільки з точки зору позитивного прикладу для інших сфер, а й у сенсі терапії для всіх, хто опинився на самоізоляції: онлайн-екскурсії стали тим плацебо, який підбадьорював і допомагав зберігати здоровий глузд.
Цього всього, звісно, не було би без місцевих ентузіастів, на яких і тримається закарпатський туризм.
Федір Шандор, президент Закарпатської туристичної організації (ЗТО), розповідає в інтерв’ю виданню Varosh, що ковід став чорним лебедем для туризму. Це було щось цілковито незрозуміле й мало хто підозрював, що пандемія – так надовго, і вочевидь, повернеться до нас другою хвилею у жовтні-листопаді. Шандор саме 15 березня, коли закривалися кордони, повертався із робочого туру Прага – Відень – Будепешт. На угорсько-австрійському кордоні очікував блокпост, де вимірювали температуру.
Уже в ці дні, 15-16 березня певні заклади призупиняли роботу. Першими зачинилися Термальні води Косино на Берегівщині та їхні сусіди – міні-аквапарк HORUS, мережа V
Цей сайт використовує cookies, як власні, так і від третіх осіб. Використовуючи цей сайт, ви даєте згоду на використання cookies
Я згоден (на)