000000

info@tv7.ua

099 760 94 96

Зв'язатися з нами

logo
  • Новини
    • Маріуполь
    • Донбас
    • Україна
    • Світ
  • Проєкти
    • Зруйнована мрія
    • Шлях додому
    • Право знати
    • МИ З МАРІУПОЛЯ
    • Давайте розбиратися!
    • Екологічні виклики
    • Вільні
    • Полонені
  • Відео
  • Подкасти
  • Про нас
    1. Головна
    2. Проєкти
    3. Україна+
    4. Зустрічі та уроки онлайн: як переформатувалися заклади культури, арт-постори та IT-хаби в Маріуполі?

    Зустрічі та уроки онлайн: як переформатувалися заклади культури, арт-постори та IT-хаби в Маріуполі?

    19лис'20 , 11:11


    Карантин змусив переформатувати свою роботу представників багатьох галузей. Та можливості інтернету стали використовувати набагато активніше. Зокрема, на дистанційну освіту перейшли не тільки школи, а й арт-простори, IT-хаби, заклади культури тощо. Та якщо про викладання шкільної програми вже сказано чимало, то мистецтво в онлайні має свою специфіку.


    У маріупольській школі мистецтв наразі змішаний тип навчання: старші - на дистанційці, для молодших - індивідуальна робота з педагогом. Але не всі заняття легко перевести у цифровий формат - розповідає директорка закладу.


    «Танець неможливо поставити без спільної участі всіх учасників колективу. Але для таких виключно колективних форм роботи ми винайшли спосіб. Навіть заняття з хореографії проводяться в зумі. Що стосується постановок - також у нас були і записи хору», - Олександра Хоруженко, директорка КЗ Маріупольська школа мистецтв.

    За словами Олександри, дистанційне викладання далося непросто педагогічному колективу. Але тільки спочатку. Зараз старше покоління вчителів навіть у більшому ніж зазвичай складі присутні на нарадах та впевнено проводять заняття онлайн.


    Непросто одразу перейти у цифровий формат, навіть якщо добре володієш комп'ютером, - розповідають у вільному просторі Халабуда, де викладаються курси з фотографії та бізнесу.


    "Нам треба, як мінімум, записувати лекції. Якщо не записувати, то приділяти додатково час, щоб онлайн зустрічатися з людьми. Є й фінансові витрати, тому що довелося закупати техніку для проведення онлайн спілкування: камеру, мікрофони, світло, щоб це було на рівні", - Ігор Ільвутченко, викладач у вільному просторі "Halabuda".

    Але прилаштуватися можна - додає Ігор. На придбання камери, наприклад, виграли грант. Для прискорення спілкування з відвідувачами - власноруч розробляють чат-бота. А лекції все більше переходять виключно в онлайн.


    Така ж ситуація і у центрі розвитку стартапів 1991. Зазвичай в цьому офісі збирається близько 70 дизайнерів, айтішників та фрілансерів, але зараз - немає й 10.


    Через специфіку діяльності перехід в онлайн відбувся дуже швидко і легко - каже менеджерка з комунікацій Марія Кутнякова.


    «Ми зробили собі youtube-канал, на якому почали проводити прямі транспляції відкритого та закритого типу, тобто всі лекції – тільки для учасників програм. Це завдяки платформі Zoom. Також ми почали користуватися Google class room, щоб там спілкуватися, та щоб ментори могли давати домашні завдання, а учасникі програм могли туди їх складати», - Марія Кутнякова, менеджерка з комунікацій у центрі розвитку стартапів "1991".

    Ось так, наприклад, проходять зараз онлайн зустрічі для IT-розробників.

    "Людина знаходиться у нас в центрі. І презентує свій власний проєкт. І журі, які знаходяться в різних точках міста або України, дають свій коментар", - Марія Кутнякова.

    Перехід культурного та освітнього життя в онлайн потребував часу та зусиль. Але коли система стала вже налагодженою, ті, хто стикнувся з цим, визначають багато позитивних моментів. Наприклад, за словами Ігоря Ільвутченка, в онлайні простіше організувати заняття.


    "Немає необхідності шукати техніку, щоб її вистачало, щоб кожен сів за свій комп'ютер. Або кожному знайти місце з дотриманням всіх норм безпеки", - Ігор Ільвутченко, викладач у вільному просторі "Halabuda".

    Немає прив'язки до фізичного місцезнаходження людини - відзначає Марія Кутнякова. Раніше менторам треба було проїжджати подекуди і всю Україну, щоб потрапити до 1991. А відвідувачами були виключно мешканці Сходу України. Тепер ситуація змінилася.

    "Наприклад, ми технічно забезпечуємо проведення заняття, зустрічі, знаходячись у Маріуполі. Сам ментор, експерт знаходиться в іншій країні. А учасник, наприклад, може бути у Львові. Ситуація дуже прекрасна", - Марія Кутнякова, менеджерка з комунікацій у центрі розвитку стартапів "1991".

    Перепони - це поштовх до розвитку, - каже Олександра Хоруженко. Викладачі маріупольської школи мистецтву вийшли в азарт, та не тільки тепер викладають в онлайні, а й монтують відеоролики з занять.


    "Це також змога проявити свою творчу ініціативу і розвинутися в технологічному напрямку також", - Олександра Хоруженко, директорка КЗ Маріупольська школа мистецтв.

    Та всі, хто стикнувся з освітою онлайн, одноголосно називають головною її перевагою - безпеку здоров'я. Дистанційно чи оффлайн - не так важливо. Головне - бажання отримувати знання.

    Підписка

    TB-7 у соціальних мережах

    • Зруйнована мрія
      21
    • Шлях додому
      5
    • Право знати
      20
    • МИ З МАРІУПОЛЯ
      28
    • Давайте розбиратися!
      11
    • Екологічні виклики
      10
    • Вільні
      14
    • Полонені
      25
    Хмара тегів
    • 7 дней
    • ШОуPrimeTime
    • Надзвичайні новини
    • Резонанс
    • Право знать
    • Приазовский край
    • Вопрос дня
    • Обсудим всем миром
    • Евростандарт
    • Как поступите Вы
    • Прямой эфир
    Контакти
    • 099 760 94 96
    • Київвул. Василя Липківського, 45
    • info@tv7.ua
    • ©Телеканал ТВ-72025

    Сторінки
    • Головна
    • Новини
    • Проєкти
    • Відео
    • Подкасти
    • Про нас
    Новини
    • Маріуполь
    • Донбас
    • Україна
    • Світ
    Проєкти
    • Зруйнована мрія
    • Шлях додому
    • Право знати
    • МИ З МАРІУПОЛЯ
    • Давайте розбиратися!
    • Екологічні виклики
    • Вільні
    • Полонені
    Powered By Blade.MSP ® from BrainTEC ™