Представники маріупольського бізнесу шукають нові можливості привабити до Приазов'я туристів. Для цього розробляють нові пропозиції для іноземців. Наприклад, новинкою можуть стати екскурсії для дипломатів-іноземців.
Про це йдеться на сторінці
Проєкт USAID "Економічна підтримка Східної України у Facebook.
“Це вузька і дуже цікава аудиторія. Для гостей із-за кордону цікава історія Маріуполя – як радянська, так і новітня. Також у місті є красиві природні об’єкти, прекрасні краєвиди парку “Меотіда”, який має сотні видів рідкісних квітів і птахів. Цей кейс показує чітку клієнтоорієнтованість – клієнтів знайти легко і зрозуміло, це не потребує великих грошей, досить до дипломатичних установ принести кілька брошур з такою пропозицією, - розповів консультант з розробки туристичних продуктів Проєкту USAID Олександр Лієв.
Участь у цій розробці беруть власники готелів, ресторанів, представники туроператорів, національного природного парку “Меотіда”, екскурсоводи.