Таким чином, ціна на квитки зростатиме несуттєво та поступово. Востаннє пасажирські тарифи переглядалися восени 2018 року. Відтоді значно подорожчали суцільнокатані колеса для пасажирських вагонів ( 64%), запасні частини до вагонів ( 35%) та інша промислова продукція, необхідна для забезпечення пасажирських перевезень.
Пасажирські перевезення з року в рік є збитковими для компанії і фінансуються за рахунок перехресного субсидіювання з доходів від вантажних перевезень. Компанія прогнозує, що у 2020 році збитки від пасажирських перевезень можуть сягнути 14,3 млрд грн. При цьому залізниця не отримує від держави коштів на оновлення пасажирського рухомого складу, хоча це і передбачено ст. 10 Закону України «Про залізничний транспорт».
Інформує : uz.gov.ua